IDENTITAT DIGITAL

El passat 5 de febrer va ser el dia internacional d’Internet Segura. Per aquesta raó els alumnes de cicle superior hem treballat la identitat digital aquestes dues darreres setmanes.
En primer lloc vam fer un debat sobre quina informació personal s’ha de mostrar a Internet i que no s’ha de compartir mai per evitar perills com la suplantació d’identitat, el robatori o el pirateig.
Després vam parlar i debatre de quines claus hem de buscar per reconèixer la veracitat d’una identitat digital que es dirigeix a nosaltres.
Per últim mitjançant grups de quatre omplirem un full de treball que més tard el compartírem en gran grup de forma oral.
La valoració que vam fer d’aquestes sessions va ser molt positiva i ens ajudarà a protegir millor la nostra identitat digital.

Identitat digital from Escola Can Puig CS on Vimeo.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *