Generació Plurilingüe (GEP)

Aquest curs la nostra escola ha començat a formar part del Programa Generació Plurilingüe (GEP). Això ha permès que els alumnes de 1r a 6è de Primària hagin començat a estudiar una part dels continguts de Medi Natural en anglès.
La llengua és un instrument bàsic de comunicació per a totes les àrees curriculars, volem que els nostres alumnes aprenguin anglès en el context d’una altra àrea, la de Coneixement del Medi Natural, ja que és una àrea en la que s’utilitza molt, per a formular preguntes i hipòtesis, per interpretar resultats i comunicar-ne les conclusions, per descriure fenòmens i canvis… A més el Coneixement del Medi Natural és una àrea molt propera al nen i que l’ajuda a explicar el que passa al seu voltant. Això contribueix a què mostri molta curiositat i motivació per aprendre, alhora que desenvolupa les seves habilitats comunicatives, en aquest cas en una altra llengua.

El fet d’introduir l’anglès per aprendre continguts de medi permet:

– Incrementar el temps de contacte amb la llengua anglesa.
– Millorar la comprensió i l’expressió oral.
– Millorar la comprensió lectora i indirectament l’escrita.
– Donar funcionalitat a l’expressió oral de la llengua anglesa.
– Gaudir de la lectura en aquesta llengua.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *