JOB SHADOWING VIENNA: segon dia

El dimarts hem començat la jornada a la VIS en una classe de teatre amb un grup de 1r de Batxillerat on es preparaven  monòlegs de Shakespeare.

Després hem presenciat una sessió a la biblioteca de primària. Hem pogut copsar la importància que dona la Vienna International School a la lectura i la biblioteca. Els i les alumnes de cinquè han fet el tancament del seu pas per la biblioteca al llarg de la primària -aquí, el sisè ja és secundària-. La Hellen, responsable de la Primary Library, ha projectat imatges d’ell@s llegint a la biblioteca des de ben petits fins a l’actualitat.

L’emoció de la mainada ha estat màxima.

Havent dinat hem tingut una xerrada molt agradable i interessant amb l’Eugenia, tutora del que aquí seria P5. Hem parlat de com s’organitzen i planifiquen el curs, de la gestió d’emocions, l’atenció a la diversitat i del vincle aula-biblioteca.