Les llengües a l’ Annexa

La llengua estrangera que aprenem a l’escola és l’anglès .L’introduïm a I3. Aquesta llengua és present a diversos àmbits de la vida escolar (l’emissora, la revista, la socioteca, les festivitats…).

La metodologia que utilitzem es basa en la comunicació oral i l’Storytelling per després donar pas a l’escriptura de textos breus, sempre des d’una vessant comunicativa.

És a Cicle 3 quan iniciem els projectes eTwinning. eTwinning és una iniciativa que dóna suport a projectes a la xarxa entre dos o més escoles en diversos països europeus. Les escoles creen un projecte i el porten a terme utilitzant les Tecnologies de l’Aprenentatge i el Coneixement (TAC). Donar sentit a l’aprenentatge de la llengua és un dels objectius principals d’eTwinning, juntament amb la relació d’intercanvi cultural i metodològic que s’estableix entre els alumnes i el professorat dels diferents països, tot utilitzant les TAC com a mitjà de comunicació.