Setmana Cultural 2021

Fa pocs dies hem acabat la Setmana Cultural d’aquest curs. Enguany estava dedicada a la música amb el lema: ” Qui canta els seus mals espanta! ”

Des de l’escola hem preparat  activitats i dinàmiques musicals adaptades a cada cicle. Com cada any, les famílies  hi heu tingut un paper important  com a  personatges convidats, ja sigui presencialment o en format de vídeo. Des d’aquí  volem dir MOLTES GRÀCIES a tots els  que heu participat  preparant  la vostra cançó o activitat musical pels infants de l’Annexa. Tots junts fem escola!

Les activitats que s’han realitzat a cada cicle han estat ben variades:  cantar cançons i inventar-ne de noves, aprendre balls i danses, jocs de  llum i  música,  ritmes musicals, construïr instruments,  contes musicats, cançons d’arreu del mon, connectar la música amb les  emocions, concerts a l’escola, kahoots de música, teatre…

Us deixem un recull d’ imatges del que han estat aquests dies.