Ràdio Annexa : emissió de l’u de desembre

Hola companys i companyes,

Us compartim la darrera emissió de Ràdio Annexa, la nostra emissora escolar.

Aquesta setmana els encarregats de realitzar el guió han estat els alumnes de C3 de la classe Scala.

El curs convidat ha estat la classe de cicle1 de la classe de les Gavarres. Ens han explicat l’activitat que fan dels padrins lectors.

També hem inaugurat una nova secció del programa : L’ENTREVISTA. En alguns programes del curs inclourem una entrevista a alguna persona rellevant de l’escola o del nostre entorn proper.  En aquesta primera entrevista del curs hem parlat amb la Taru. Ella és una mestra de Finlàndia  participant del projecte ERASMUS, que ha estat amb algunes companyes seves visitant la nostra escola durant tota la setmana. Abans que torni a la seva escola li hem volgut fer algunes preguntes.

A l’English corner uns alumnes  de cicle 3 ens han explicat la previsió del temps de diferents ciutats del món.

Tot plegat ha estat amenitzat per una selecció de cançons de música ska.

Esperem que us agradi molt!