Visita de la Consellera

Aquest dimecres hem rebut  la visita de la consellera d’Educació de la Generalitat de Catalunya, la Sra. Anna Simó.

Ha tingut l’oportunitat de visitar els espais i conèixer alguns dels projectes que ens defineixen com a escola. També ha compartit el dinar i una estona de conversa amb els mestres de l’escola on s’han pogut compartir propostes, dubtes  i inquietuds.

Els alumnes de sisè han preparat algunes preguntes i uns petits reptes per la consellera  i ho hem enregistrat  a la nostra emissora escolar. Ha estat una entrevista molt propera i interessant. Us convidem a escoltar-la!