Participem al Festival de Cinema de Girona!

Els nens i nens d’ Educació Infantil, així com altres companys de l’escola, hem participat a la secció d’infants i joves del Festival de Cinema de Girona.

La nostra participació consistia en visionar un total de 11 curts escollits per a Educació Infantil i Cicle inicial i votar el que més ens agradava. Així entre tots els vots dels infants de diferents escoles, s’ha escollit el curtmetratge guanyador.

Per poder-ho  fer, hem convertit la nostra aula d’activitats artístiques en una sala de cinema. El dia 9 de novembre pel matí, tots vam rebre la nostra entrada per la sessió 1. Per accedir a la sala vam haver de passar per una catifa vermella, com fan els grans actors a les estrenes de pel.lícules importants, i vam entregar l’entrada a la Gemma, que ens les marcava, com fan a les sales de cinema de veritat.

Una vegada a dins ens vam preparar per veure  els 11 curtmetratges i decidir quin ens agradava més. Per fer l’estoneta més agradable  tots vam rebre una paperina de crispetes que va fer l’experiència encara més autèntica!

Després de veure tots els curts vam tornar a les nostres aules i cadascú va votar pel que més ens agradava. Segons les nostres votacions els que van agradar més van ser ” I’m not afraid”, “Mouse house” i “Lunch Break”.

Al final, fent recompte de tots els vots de totes les escoles el guanyador de les categories d’ Educació Infantil i Cicle Inicial va ser ” Mouse house”. Enhorabona!

Us deixem amb un video amb les imatges del que va ser aquesta activitat a l’escola i  si cliqueu a la imatge del ratolí de  sota accedireu a la pàgina del festival on podreu visionar tots els curtmetrarges guanyadors. Esperem que us agradin tant com a nosaltres!