ENGEGUEM L’ANNEXA TV!

Bona tarda famílies!

Aquest inici de segon trimestre, juntament amb els practicants de la Universitat de Girona, l’Esteban i la Martina, amb els alumnes de 6è hem iniciat i posat fil a l’agulla al projecte d’Annexa TV. És un projecte que pretén aconseguir els objectius següents:

• Conèixer en profunditat com s’elabora un programa televisiu
  • Conèixer les parts i les característiques d’una notícia televisiva
  • Desenvolupar l’expressió oral (comunicació verbal i no verbal)
  • Desenvolupar l’expressió escrita mitjançant un guió de televisió
  • Millorar les competències digitals

A continuació podeu veure els dos primers “telenotícies de l’Annexa” (amb el logotip creat per en Pep Masó), en què s’expliquen les activitats dutes a terme durant aquest temps a l’escola. Tant de bo més endavant puguem elaborar i publicar més episodis d’Annexa TV.

Esperem que us agradin!

ANNEXA TV 6è A – GENER 2024