Exposició a l’Hospital Trueta

Avui s’ha inaugurat l’exposició “Imaginaris de la pandèmia a través dels mots; mirades dels més joves” al vestíbul de l’hospital Josep Trueta, està formada per 20 cubs amb definicions i il·lustracions relacionades amb la pandèmia de la COVID-19. Les il·lustracions són d’alumnes de tercer de primària fins a quart de secundària. Alguns d’ells de la nostra escola. L’Annexa, juntament amb altres escoles i instituts, ha participat en l’elaboració de les definiciones i les il·lustracions dins el projecte LEXCOVID i LEXMED, coordinat per la Rosa Estopà, exmare de l’escola.

Alguns alumnes de l’aula hospitalària del Trueta han col·laborat en el muntatge.

A continuació us deixem amb algunes imatges i l’enllaç a l’article que han penjat a la pàgina web de l’ICS. També us convidem a visitar les pàgines (català i castellà) del Primer diccionari de medicina il·lustrat (DIXIMED), on podreu llegir, mirar les il·lustracions i escoltar els alumnes de l’Annexa locutant cada definició.