El Nadal a Cicle 1

Aquests dies a l’escola són molt especials pels alumnes de C1: el Festival d’hivern, els patges, el tió,…

El dilluns hem celebrat el Festival d’hivern és molt esperat per les famílies i tothom va gaudir amb la representació “A la recerca dels somnis perduts” i entre quadre i quadre fèiem les cantates.  La classe de la Devesa i la de La Vall de Sant Daniel vàrem cantar:  “Benvinguts al món dels somnis” del Planeta Estel.  I la classe de Les Gavarres i la del Bosc de Palau: “ La nit és un dibuix” de 2 Princeses Barbudes.

El divendres 15 vam encetar els dies de Nadal amb “l’Ugly Jumper Day”! i que guapos anàvem tots amb els jerseis de nadal!

El dimarts,  quina sorpresa! Ens han visitat dos patges que eren ajudants del rei ros dels Tres Reis de l’Orient. Quins nervis i quina il·lusió a la vegada! Ens han donat unes cartes i uns dibuixos per pintar.

Els nens i nenes de C1 el dimecres vàrem fer cagar el tió que uns dies abans el vàrem trobar al sorral, quina alegria! Cada dia li hem donat molt menjar. El tió és màgic! Ens ha cagat jocs per l’aula i monedes (de xocolata, és clar!)

Aquí us deixem unes quantes fotos d’aquests moments. Esperem que us agradin.

Molt bones festes a tothom!