Colònies medievals

Els dies 16 i 17 de març vam anar de colònies a Ca n’Oliver de Pontós. Va ser una experiència en què vam poder gaudir de moltes estones plegats. Quina emoció poder compartir moments de joc, tallers, àpats… preparar les nostres habitacions i dormir amb els nostres companys i companyes! Moments per crear i enfortir vincles i per descobrir-nos en una situació diferent de la que vivim en el dia a dia a l’escola.

Tan bon punt vam arribar a la casa de colònies, ens esperaven uns acompanyants ben especials, vinguts de l’època medieval. A través d’aquests personatges i dels tallers que ens havien preparat, vam poder endinsar-nos i conèixer una mica més aquesta etapa de la història, que ja havíem començat a treballar uns dies abans a l’escola dins el marc del nostre projecte de la Màquina del Temps. Les activitats en què vam participar giraven entorn de la vida medieval. Vam poder entrenar com uns cavallers i reproduir alguns dels oficis de l’època. Va ser una experiència fantàstica!

A continuació podeu veure un vídeo d’alguns dels moments viscuts a les colònies.