Projecte “Pati dels jocs tranquils”.

El  passat dilluns, un grup  d’alumnes de sisè van fer la presentació  dels dos Projectes sobre la zona de dalt de l’escola, ara mateix inhabilitada i que volem  convertir en una nova  zona de joc.

Aquest  alumnes han treballat  força i han intentat buscar la manera de donar-li un bon  ús.

Durant setmanes  han buscat informació, han mesurat,  han creat  disenys, han elaborat pressupostos,….. per  millorar la seva escola.

Com a grans professionals, el dilluns 6 de febrer  ho van exposar  davant els/les mestres de l’escola. Una experiència molt interessant  i gratificant  tant  per  ells i elles  com  per  tots/es els/les mestres que hi erem.

BONA FEINA!

CLIQUEU PER VEURE LES IMATGES!

PROJECTE DE PATI JOCS TRANQUILS