El nou CAMÍ SENSORIAL de l’escola

Benvolgudes famílies,

Us volem informar del projecte que s’ha posat en marxar a l’escola per tal de gaudir d’un espai envoltat de natura, en què els alumnes han participat en el procés de construcció del nou CAMÍ SENSORIAL ubicat al jardí de l’escola.

FAMÍLIES, US CONVIDEM A SORTIR A PASSEJAR PER LA NATURA!

Us animem a portar als vostres fills i filles a un entorn natural per a cercar AGLANS i/o altres materials (pedres, pinyes, etc) per acabar el camí sensorial de l’escola. Volem donar protagonisme a les activitats d’oci a la natura perquè ofereixen entorns rics en estímuls, afavoreixen la creativitat, la imaginació i tenen un paper determinant en el desenvolupament integral de l’ésser humà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *