TASTET DE CUINA A: LASANYA DE VERDURES

Aquest curs 2020-2021 els alumnes de primer de cuina han realitzat un Projecte Integrat de
1r, per tal que es pogués ensenyar a les famílies el treball fet durant tot el curs.
El projecte consistia a elaborar una recepta de cuina per penjar en el canal de Youtube.

A partir de les diferents propostes dels alumnes es va decidir fer una lasanya de verdures.

Després es va realitzar un guió, amb les diferents escenes del vídeo i la distribució dels
alumnes en cada tasca.

Un cop feta tota l’organització, vam gravar el vídeo de la recepta al taller de cuina i el plat resultant el vam compartir amb tot el grup aula.