Consell escolar

El Consell Escolar del centre és l’òrgan de participació de la comunitat escolar en el govern del centre, amb funcions en l’àmbit de la programació general i en el seguiment i avaluació de les seves activitats.

El Consell Escolar es reuneix mínim tres cops durant el curs i de manera extraordinària sempre que algun membre ho demani.

Dintre del Consell Escolar hi ha constituïdes dues comissions: la Comissió Permanent i la Comissió Econòmica on es treballen diferents aspectes relacionats amb el centre.

Us informem que aquest 2023 cal renovar una part dels membres del Consell Escolar de l’escola. Aquest és l’òrgan del centre on hi són representats tots els sectors de la comunitat escolar: professors, pares i mares, alumnes, personal administratiu, gerent de l’IMSP i l’equip directiu.

El sector d’alumnes i de famílies disposa d’una places vacants, i és per això que us animem a participar en el procés presentant-vos com a candidat o candidata.

El consell Escolar de la nostra escola està format per:

NOM COGNOM SECTOR
Gerent