APS Aprenem amb el Banc dels aliments

La col·laboració en forma d’APS entre el Banc d’aliments Gorg-Mar i el perfil de Comerç de l’escola Maregassa es va iniciar el curs 15-16.

Cada dijous un grup de 3 o 4 alumnes assisteixen al Banc d’aliments de 9 a 11,15 per preparar els diferents lots d’aliments que es distribuiran aquell dia als usuaris de l’esmentat banc d’aliments. Cada trimestre van variant els alumnes, de manera que al llarg del curs participen tots els alumnes del perfil.

L’espai curricular on es desenvolupa el projecte és el Mòdul Professionalitzador de Comerç.

L’àmbit de servei fa referència als Projectes de solidaritat i cooperació.

Aquesta activitat persegueix 3 objectius bàsics:

• Donar oportunitat als alumnes de fer activitats d’aprenentatge reals de magatzem, que a l’escola no podem realitzar i que donen resposta als continguts del currículum.
• Col·laborar amb una entitat de la ciutat que ofereix un servei important a persones que ho necessiten, i que ens ajuden a desenvolupar en els alumnes tots aquells aspectes curriculars de caire solidari i social.
• Fer present l’escola i el seu alumnat en el teixit associatiu de la ciutat.