Tràmits a realitzar abans de la finalització de la formació a l’escola

Els alumnes cal que iniciïn els tràmits necessaris per poder accedir als serveis diürns, Servei d’Orientació i Inserció SOI o el Servei de Teràpia Ocupacional STO, recursos existents en finalitzar la formació a l’escola.

Des de l’administració de l’escola us prepararem la sol.licitud de l’EVO, i vosaltres haureu de presentar-la al CAD Badalona.

L’alumnat amb valoració per part de l’EVO  de SOI i/o STO, cal que tramitin la Sol·licitud de Dependència.

Els alumnes amb valoració de l’EVO de SOISTO o CAE han d’omplir la sol·licitud d’accés a un centre diürn, Solicitud d’orientació a serveis d’atenció diürna i posteriorment el Full de preinscripció i lliurar-lo a les Oficines de Benestar Social.

Oficines de Benestar Social i família

Badalona

Lloreda

Sant Roc