PRÀCTIQUES D’AUXILIAR D’OFICINA A L’ESCOLA LLEVANT

El meu nom és Oriol V., soc alumne de 2n d’Auxiliar d’Oficina i Gestió. És el meu segon PFI en l’escola Maregassa.

Des del 6 De febrer fins al 27 d’abril. Vaig realitzar les meves pràctiques, en l’escola Llevant de l’IMSP de l’Ajuntament de Badalona.
He pogut dur a terme tasques com: l’acollida dels alumnes, triatge de papereres, escanejar, preparar material per plastificar, control d’estoc d’oficina i neteja, transcriure un conte, endreçar documents, destrucció de paper, gestions externes i sempre amb l’ajuda de l’Ester quan tenia dubtes o dificultats.

El tracta amb totes les mestres i alumnes, ha estat genial. Voldria agrair especialment a l’Ester, la meva cap de pràctiques i la directora, la Mar Borràs. Per donar-me l’oportunitat d’apropar-me al món laboral. Gràcies!

M’han fet sentir acollit i segur, han tingut molta paciència. He rebut el suport necessari per anar avançant, en la realització de les tasques assignades.

Gràcies per tot el que m’heu ensenyat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *