ELS ALUMNES DE JARDINERIA VISITEN EL MHIC

El divendres 3 de març els alumnes de jardineria vam fer una visita al Museu d’Història de la Immigració de Catalunya (MHIC).Primer en Jordi ens va explicar quants tipus d’immigració hi havia al món i com ha canviat al llarg dels anys. Les immigracions per temes econòmiques, polítics, racials, etc. Després vam entrar a un tren que es diu “el Sevillano” que és on viatjaven els immigrants d’Andalucía a Barcelona a la recerca de treball i una vida millor. Els vagons anaven plens de gent, maletes, nens, animals, matalassos, etc.I el viatge durava unes 30 hores.Més tard vam veure una exposició d’en Paco Candel amb fotos d’aquests viatges i els primers barris de Barraques de Barcelona on la gent vivia molt malament, ens va agradar molt aquesta visita i vam aprendre moltes coses.