ELS ALUMNES D’ HOTELERIA FEM UN CATERING

El passat 18 de novembre es va  celebrar el Manifest 2022 de la TIAB (taula infància i adolescència de Badalona): “Els drets dels infants no és un tema menor”.

Els  alumnes d’hoteleria vam ser els encarregats de portar a terme el catering d’aquesta trobada: fer  els entrepans al taller de cuina entre tots i un grup de sis alumnes van preparar els cafes als assistents.

Ha estat  una experiència molt bona  que valorem positivament ja que  hem posat en pràctica tot el que aprenem als tallers.

Participar en aquests events de la ciutat ens motiva per a continuar amb la nostra formació.

Gràcies per comptar amb nosaltres!!

.