LECTURA A L’ESCOLA

Hola, som un grup d’alumnes que ens agrada llegir.

Estem llegint el llibre “L’assassina de Venècia” de  l’autor Pol Castellanos.

Va d’una noia que es diu Carla  que té visons del futur. El seu pare  la tanca a un reformatori perquè diu que està boja. Una nit la Carla s’escapa amb dos amics seus i marxen a diversos llocs d’Europa. De moment no sabem més de la història perquè hem llegit fins aquí.
També hem llegit contes d’ Allan Poe. Me’n  recordo d’un que es diu ” El cuervo”
Ara, els dijous estem llegint còmics. L’escola va demanar una maleta plena de còmics al Centre de Recursos Pedagògics. Els que ens han agradat més són aquests:
“Urara”
“Detectiu Conan”
“Érase una vez dos princesas”
“Super Llopis”
“Mortadelo y Filemón”
Com veieu, ens ho passem molt bé. Aprenem a compartir lectures i també ens inventem còmics i petits relats. ÉS MOLT DIVERTIT!