DIMONI 2023

El divendres 5 de de maig del 2023. Les alumnes i els alumnes del perfil d’Oficina i Gestió. Vam anar al passeig marítim de la platja de Badalona per veure el Dimoni d’aquest any.

El Dimoni d’aquest any s’anomena “Sense Fum”, està dissenyat per Àgata Gil. Vol representar la Zona de Baixes Emissions, ha estat construït per Ramon de los Heros.

Vam anar en metro de l’estació Gorg per agafar la línia 2 cap a direcció Badalona Pompeu Fabra i vam baixar a l’estació Badalona Pompeu Fabra.  Ho vam fer molt bé i va ser fàcil.

Ens ho vam passar molt bé i vam coincidir amb els/les alumnes i mestres d’Hoteleria i Cuina!