8a MOSTRA DE TEATRE D’EDUCACIÓ SECUNDÀRIA DE BADALONA

El dimarts 18 d’abril vam participar en la 8a Mostra de Teatre d’educació secundària de Badalona, en el teatre Zorrilla. Amb altres instituts de la ciutat (la Llauna, la Pineda, Mare de Déu de l’Assumpció, Barres i Ones, Betúlia, Maristes Champagnat, Minguella i Pau Casals).

El grup del crèdit variable de Teatre de l’escola Maregassa, van representar una adaptació de la plaça del Diamant de l’autora Mercè Rodoreda.

Tota l’escola va assistir a la mostra. Vam gaudir molt de totes les obres dels instituts i especialment de la de les nostres companyes i companys. Va estar fabulós.

Un fort aplaudiment pels artistes.