19 D’OCTUBRE. DIA INTERNACIONAL CONTRA EL CÀNCER DE MAMA

El passat 19 d’octubre de 2023 vam celebrar el dia internacional contra el càncer de mama.

Per tenir-ho més present, aquest dia, els alumnes del departament de màrqueting van preparar, conjuntament amb la Patxi, uns regals per a tots els alumnes i mestres de l’escola.

Podies triar entre un bolígraf o un pin per penjar-te a la roba. Els bolígrafs i els pins estaven enganxats a unes petites cartolines on hi havia escrit un missatge positiu.

També vam ensenyar un vídeo que explicava detalladament com es crea un càncer, i les mentides i les veritats sobre aquesta malaltia.

Els alumnes de l’escola van aprendre tot el mal que causa aquest càncer i com prevenir-lo.

Va ser un dia trist per alguns per les pèrdues que pot haver causat aquesta malaltia.

És per això que tots hem de lluitar contra el càncer de mama, junts ho aconseguirem!

Miquel G. (alumne del departament de màrqueting)