Crisis pel coronavirus. Carta a les famílies

Benvolgudes famílies,

Estem vivint una situació impensable, que ha trencat totes les nostres rutines del dia a dia i segons les últimes notícies que tenim, el confinament s’allargarà fins a nou avís.

Entenem que els vostres fills necessiten d’aquestes rutines i ara les heu de fer a casa, les 24 hores.

A través d’aquest correu electrònic volem obrir una línia de contacte amb vosaltres per oferir-vos suport en la mesura de les nostres possibilitats.

Si voleu comentar-nos alguna cosa, dubte o aspecte que penseu és interessant pel vostre fill/a, feu-nos la consulta a aquesta adreça de correu i el tutor/a, logopeda, fisioterapeuta o psicòleg es posarà en contacte amb vosaltres.

També us facilitarem, el més aviat possible, una guia amb consells per organitzar les rutines diàries i exemples de materials, així com pàgines web que poden ser de l’interès del vostre fill/a.

Començarem informant-vos que segons les directrius del Gobierno de Espanya podeu sortir amb els vostres fills a passejar, sempre i quan porteu el Certificat de Disminució a sobre. Us adjuntem el document que ha elaborat “Plena inclusión” on s’explica tot el que fa referència a aquest tema.

També anirem penjant informacions que considerem que poden ser del vostre interès a la pàgina web de l’escola https://agora.xtec.cat/ceellevant/

De part de tot l’equip de professionals de l’escola us volem donar ànims i que passeu aquesta situació el millor possible.

Cordialment,

L’Equip Directiu