L’escola

TRETS D’IDENTITAT

Som una escola pública, municipal i laica.

Estem ubicats al centre de la ciutat de Badalona i atenem alumnes de tot els barris de la ciutat, així com dels municipis de Sant Adrià, Mongat, Tiana i Teià

Ens diferenciem per l’especialització educativa del conjunt de professionals pel que fa a les àrees educatives més prioritàries: comunicació,  promoció de l’autonomia personal i social, promoció del benestar físic i emocional, millora de la conducta personal i social, promoció de la qualitat de vida del conjunt de l’alumnat.

Els trets d’identitat que ens caracteritzen són:

– El nombre d’alumnes per aula, segons les barreres a l’aprenentatge que presenten els alumnes poden estar agrupats amb unitats de  3-4-6 i 8 alumnes i atencions individuals totals o parcials depenent de les necessitats de suport de cada alumne/a.

– La utilització del PEI – Programa Educatiu Individual-. Aquesta eina ens permet adequar el programa educatiu de l’alumne a les seves necessitats.

– La utilització de metodologies especifiques per a l’ensenyament de la comunicació i el llenguatge (PECS, Comunicació Total,…)

– L’ús de les TIC (Tecnologies de la informació i la comunicació), per facilitar l’accés al currículum i la participació activa del nostre alumnat en la societat actual.

– Disposem de perfils professionals diferents: mestres d’educació especial, logopedes, fisioterapeutes, psicòleg, educadores, cuidadores, auxiliar administratiu.

La diversitat de perfils professionals especialitzats ens permet oferir un ventall de suports específics als alumnes i les seves famílies: logopèdia, fisioteràpia, formació de pares, Pla de Suport Conductual Positiu, tutoria individualitzada, atenció educativa individual,…

– Promovem la inclusió educativa oferint el nostre suport professional (CREE) – centre de recursos específics per a l’educació-  al conjunt d’escoles de la ciutat.