Activitats extraescolars

L’AMPA organitza i gestiona tres extraescolars: Piscina, ”Música i Art” i Multiesports.

Extraescolar de Natació: Durant tot el curs es du a terme l’activitat de piscina en tres torns, de 45 minuts cadascun, dos dies a la setmana (dimarts i dimecres tarda). Aquest curs 2023-24 hem aconseguit un torn més de piscina, els dimecres. Donades les característiques dels nostres alumnes els grups són reduïts, de màxim 5-6 nens per grup. És una activitat que té molta demanda, ja que té un caràcter estimulant, terapèutic, lúdic i també d’aprenentatge. Per fer aquesta activitat comptem amb la col·laboració de l’Ajuntament de Badalona, que organitza l’activitat tenint en compte les necessitats especials dels nostres alumnes.

Intensiu de Natació: Durant el mes de juliol es realitzen els cursets de piscina, dos dies per setmana, organitzats per l’Ajuntament de Badalona. Valorem molt positivament el fet de donar continuïtat a l’activitat de piscina durant l’estiu.

Extraescolar de Música i Art: Va començar el curs 2022-23 i s’ha consolidat aquest 2023-24. Aquesta activitat es fa un cop per setmana, els dimecres de 16:30 h a 17:30 h. L’objectiu principal és utilitzar la música i l’art com a eines per aconseguir un treball motriu, sensorial i comunicatiu. Fomentant la creativitat mitjançant una activitat lúdica i divertida.

Els grups són reduïts i l’equip que s’encarrega d’aquesta activitat pertany a l’Associació Obaido.

Extraescolar de Multiesports: Aquest curs 2023-24 hem iniciat una extraescolar nova, Multiesports, malgrat que els alumnes s’han decantat, sobretot, pel futbol. Aquesta activitat es fa un cop per setmana, els dilluns de 16:30 h a 17:30 h, i ens permet realitzar un treball molt divertit tenint com a objectiu principal fer esport d’una manera lúdica i dinàmica. Són jocs que fomenten el treball motriu i en equip amb activitats adaptades a les habilitats de cada nen.