ELS ALUMNES DE CICLE SUPERIOR COMENCEM EL TALLER DE SECRETARIA

El Taller de Secretaria consisteix en elaborar material que puguin necessitar els diferents grups de l’escola, des dels més petits fins als més grans. També elaborem material que ens demana l’Esther.

El primer encàrrec que ens van fer va ser l’elaboració de les noves etiquetes d’identificació per quan els alumnes sortim d’excursió. Per fer-les primer vam elaborar el nou disseny, després vam posar el nom de cada alumne i vam anar classe per classe per saber com les volien, si penjades al coll amb un fil o amb una pinça per penjar-les a la roba. Un cop vam tenir tota la informació les vam imprimir, plastificar i preparar per portar-les a cada classe.

La segona comanda han estat els calendaris dels aniverasaris dels alumnes. Ens han demanat 3, dos són per cicle inicial i un per la porta d’entrada de l’escola. Us deixem les fotos de com els hem fet.

LA CLASSE DE LES MARAQUES

La classe de les maraques som en Samuel, la Rouxan, en Gerard, en Hamza i l’Angie.

Durant el curs hem fet sortides, hem jugat, hem descansat, però sobretot hem treballat molt.

Us ensenyem les activitats que hem fet.

FESTA DE L’ESCUMA.17-18

La Festa de l’Escuma és ja un clàssic del final de curs a l’escola gràcies a la nostra AMPA!

És una de les activitats lúdiques que més gaudeixen els nens i nenes!

Des del més petit fins al ganapia, tots gaudim molt d’aquesta festa!

Clicant a l’enllaç podeu veure la resta de fotos! Agraïm a la mama de l’Ana que va ser la nostra fotògrafa oficial i va fer unes fotos xulíssimes!

Esperem que us agradin!

FESTA DE L’ESCUMA. 17-18

EL GRUP 11 FA EDUCACIÓ FÍSICA

El Grup 11 deL cicle Mitjà, durant tot el curs , els dimarts fem educació física al gimnàs.

Aquesta activitat ens agrada molt. Primer comencem amb l´escalfament i fem uns exercicis d´estiraments , quan ja estem preparats fem el circuit amb les diferents dificultats .

Cada vegada ens surt millor!!

Com aquest any ens hem aficionat molt al basquet, hem començat a fer petits entrenaments:

Botar i passar la pilota, llançaments lliures a canasta i després fem un mini partit.

LES ABELLES TREBALLADORES!

Aquest curs a la classe de les Abelles hem treballat el llenguatge d’una manera molt divertida!

Hem fet receptes de neu, slime, plastilina… tot acompanyat dels suports visuals necessaris perquè ho entenguem tot!

Hem gaudit experimentant i jugant amb els materials i explicant les nostres sensacions!

LA CLASSE DELS TIMBALS ENS ENSENYEN COM TREBALLEN

El grup 6, la classe dels timbals, són la Nadia, el Iker, el Moaad, l’Ali, el Teo i l’Ibrahim.

Treballen d’allò més bé! Aquí teniu un recull de com ho fan a la classe. A les activitats manipulatives, l’experimentació i el dibuix són uns cracks!, i si cal ens ajuda un company o un adult.

Les feines que més els agraden són les activitats que ja coneixen i per tant les fan sols! Quan acaben de treballar ajuden a recollir el material a les seves caixes, tot ben endreçat es preparen  per a la següent tasca que tenen anticipada al pla del dia individual.

EL CICLE INICIAL VISITA LA GRANJA DE CAN BARRIGA

El dimecres 23 de maig tots els grups del Cicle Inicial vam anar caminant fins a l’escola Can Barriga perquè volíem veure les gallines i els conills que tenen allà.

Després de jugar una estona amb la sorra, la pilota o els gronxadors, la Núria Cruz ens va explicar moltes coses d’aquests animals. A continuació vam recollir herba i vam anar al galliner i a la conillera per donar-los el menjar.

Les gallines havien posat uns quants ous! I els conills estaven una mica espantats i alguns van estar amagats molta estona. Vam aprendre moltes coses, ens ho vam passar molt bé i els vam assegurar que hi tornaríem un altre dia.

LES FORMIGUES FAN MÚSICA!

La classe de les formigues us volem mostrar un dia de música a l’aula.

Estem molt atents a les caixetes que amaguen les cançons que escoltarem i cada un de nosaltres escollim la que més ens agrada i…

SORPRESA! Reconeixem la cançó i ja podem gaudir-la!

A vegades acompanyem la cançó amb algun instrument… és ben entretingut!

EL CICLE INICIAL VISITA L’ESCOLA DE MÚSICA L’ANTÀRTIDA

El dia 9 de maig, els alumnes del Cicle Inicial vam anar a Barcelona a visitar l’escola de música L’Antàrtida.

És una escola molt diviertida!!! Ens van rebre uns músics-pirates que ens van cantar unes quantes cançons i ens van sorprendre amb una taula que baixava del sostre!!! Vam passar per un passadís de “formigues” i vam entrar en una “sala màgica”… Van apagar els llums, la nostra roba brillava i les parets i el sostre, de sobte, estaven plenes de dibuixos i personatges divertits. Ens van deixar tocar uns metalòfons, una bongos molt grans i fins i tot una bateria!!! L’any que ve hi volem tornar!!!