CARNESTOLTES 2020

El dijous 20 de febrer vam celebrar el Carnaval a l’escola. Les disfresses van ser molt lluïdes, i tothom estava molt animat. Teníem mariners i animals del mar , pirates i fins i tot els protagonistes de Toy Story. També vam tenir una representació de diferents oficis: jardiners, cuiners, bombers, policies, cantants i mecànics. Els més grans van voler fer la seva aportació a la necessitat de cuidar el planeta i van recordar-nos  la necessitat de reciclar. I també els monitors del menjador van fer una representació del hit de l’escola, Baby Shark.

FOTOS I VÍDEOS DEL CARNAVAL 2020

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *