Salut

recordar

MEDICACIÓ

El personal de l’escola no està autoritzat per administrar cap medicament als alumnes si no té la recepta del metge actualitzada on consti el nom del medicament, la dosi i les hores en què s’ha d’administrar. Recordeu, doncs, que ens l’heu d’enviar juntament amb el medicament.

Qualsevol canvi de medicació s’ha de notificar immediatament a l’escola i si s’ha d’administrar en horari escolar és imprescindible portar la recepta.

En el cas que el vostre fill/a no es trobi bé (febre, diarrea…) us trucarem  perquè el  vingueu a buscar. Es podrà incorporar a l’escola en el moment en que els símptomes hagin remès.

DESCARREGA LA FITXA MÈDICA

ico_salut

CRITERIS PER A LA NO ASSISTÈNCIA A L’ESCOLA PER MALALTIA

L’escola ha elaborat un protocol sobre els criteris que cal tenir en compte per a la no assitència dels alumnes a l’escola. Clicant a l’enllaç podeu accedir al document explicatiu