El despertar de la primavera (LSC)

El passat diumenge a la tarda, alguns alumnes i mestres de la Maçana vam anar a veure el musical “El despertar de la primavera” interpretat per l’alumnat de l’Escola de Música Moderna de Girona. Es tracta d’una producció que tracta la sexualitat a l’adolescència, l’homosexualitat, la violència de gèneres, la mort i el suïcidi. Els actors són els alumnes del taller de musicals i tenen entre 13 i 17 anys. El musical també s’interpreta en llengua de signes en directe per part dels mateixos protagonistes en algunes cançons i també per intèrprets amb LSC. Es tracta de fer un espectacle accessible per a persones amb dificultats auditives, tal com ja s’havia fet en les edicions anteriors d’aquest musical. Al final de l’espectacle els alumnes van poder saludar als actors.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *