Tercer trimestre

Benvolgudes famílies,

ens ha agradat molt saber de vosaltres aquests dies posteriors al tancament de l’escola.

Les últimes tres setmanes del segon trimestre han estat atípiques, unes setmanes que mai ens hauríem imaginat. Ha estat difícil per tots plegats, famílies i docents adaptar-nos a aquesta situació.

Ara, després d’agafar forces per Setmana Santa, iniciem el tercer trimestre. Aquest trimestre hauríem d’intentar, entre tots, garantir la comunicació entre alumnes i mestres. Per això, les activitats que us proposem caldrà que els vostres fills les facin i les retornin fetes a les mestres corresponents.

Setmanalment, els dilluns rebreu les activitats que han previst les diferents docents al vostre correu electrònic i els vostres fills i filles tindran una setmana per retornar-les fetes.

Cada dilluns, a més es farà una trobada entre mestres i alumnes de cada grup on explicarem les activitats de la setmana i el divendres la repetirem per saber com els hi ha anat.

És important que els/les alumnes mantinguin una rutina diària que inclogui una estona d’estudi per tal de garantir que segueixen les tasques encomanades.

No cal dir que, per qualsevol dubte que tingueu, podeu contactar amb l’escola per telèfon(972 235535) o per correu electrònic(b7004360@xtec.cat) i intentarem ajudar-vos!

Ens anirem mantenint en contacte.

Cuideu-vos molt!

Equip directiu