Exposició Bernardes de Salt

Recentment els alumnes d’ESO van anar a veure una exposició de pintura de Jordi Muñoz Salló a les Bernardes de Salt.  Una exposició dedicada a captar els detalls d’una imatge, concretament els gest com a reflex d’una emoció. El gest expressa més que les paraules, es gest a través d’imatges de mans i peus… Llegeix més»

Sortida a l’Estartit

El passat divendres vam anar a l’Estartit. Vam anar amb el Nautilus i vam poder observar el paisatge i la fauna marina del voltant de les Illes Medes. També vam fer un taller a la platja sobre els animals marins que vam poder cercar a la platja i a prop de les roques.… Llegeix més»

Temps de flors

Els alumnes d’ESO de la Maçana, ahir dia 13 de maig, van anar a visitar el barri vell de Girona aprofitant l’exposició de “Temps de flors, a cel obert”. Van poder fer ruta pels diferents indrets que ofereix aquesta exposició com: Els Banys Àrabs, la Catedral, el passeig arqueològic, els jardins dels alemanys i el Museu d’Història dels jueus. … Llegeix més»

Sant Jordi

El passat 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi d’una manera diferent. Degut a la situació actual, vam decidir passar de la tradicional passejada entre parades de llibres i roses a una passejada pel nostre entorn natural. Concretament, vam anar fins al Pla dels Socs. Un cop allà, vam esmorzar i vam passar l’estona gaudint de la natura i participant en diferents jocs de caire lúdic.… Llegeix més»

Nova versió de l’App 061 Salut Respon

Us informem que està disponible la nova versió de l’App 061 Salut Respon que inclou l’opció de videotrucada en llengua de signes per a persones sordes.Us fem arribar el manual de com realitzar la videotrucada, un vídeo explicatiu i els enllaços on es pot descarregar l’aplicació (tant per Android com per IOS).… Llegeix més»

Dijous gras

El passat dijous 11 de febrer, vam celebrar el Dijous Gras, com cada any. Durant el matí vam fer una caminada per l’entorn de Salt. Vam passar pel Safareig de les Dones i vam agafar el carril bici. Després vam passar per un caminet paral·lel al riu Ter i finalment vam arribar a la Pilastra, on vam menjar com ja és tradició un tall de coca.… Llegeix més»

Relats que pinten bé!

Ens fa molta il·lusió veure l’edició impresa del programa “Relats que pinten bé” de la Diputació de Girona, ja que el nostre ex alumne Miguel Ángel Gómez n’és l’il.lustrador. El volem felicitar per la feina feta, doncs ha realitzat un gran treball!Enhorabona Miguel Àngel!… Llegeix més»