Concedida una subvenció de la Diputació de Girona

La Junta de Govern de la Diputació de Girona ha concedit al CEE La Maçana una subvenció en relació a la convocatòria per al foment de programes i projectes en l’àmbit de les comarques gironines, anualitat 2020, aprovada en data 4 de maig de 2020.

Concretament, la subvenció rebuda està inclosa en la línia 2 per a Centre d’Educació Especial, els quals requereixin millora dels seus equipaments per fer-los més accessibles i així poder garantir el dret universal a l’educació.

Un cop redactat el projecte amb la supervisió de l’arquitecte tècnic del Departament d’Educació, es presenta la documentació a la Diputació amb la següent actuació:

. Instal·lació d’un lavabo adaptat a persones amb discapacitat a l’Escola La Maçana.

Aquesta instal·lació ens permet eliminar les barreres arquitectòniques d’accessibilitat dins el centre amb l’objectiu de garantir l’accés a l’educació a tots els alumnes.

Les obres s’han portat a terme durant el mes d’agost i finalitzaran aquest mes d’octubre, de manera que preveu posar-lo en funcionament el mes de novembre.