Col·laboració amb l’institut Salvador Sunyer

Els alumnes de 3r d’ESO de l’institut Salvador Sunyer van fer una visita a la Maçana per al seu treball del Servei Comunitari el passat 17 de maig.Per una banda els vam oferir un taller relacionat amb la sordesa i la llengua de signes en el que van participar tant alumnes com mestres de la nostra escola.Per altra banda, els alumnes de la Maçana, van col·laborar en la tasca encomanada pels alumnes de l’institut i relacionada amb el Servei Comunitari. Aquest treball té com a objectiu fer contes inclusius. Els alumnes del Salvador Sunyer escriuen tres contes,els il·lustren, els graven i els subtitulen. Els alumnes de la Maçana els interpreten en llengua de signes.

En podem veure algunes imatges

FOTOS DE L’ACTIVITAT