Què fem al CFA Gavà

Fes click per començar

S’acosta la data de preinscripció per als ensenyaments de les escoles d’adults i el nostre alumnat de COMPETIC 3 ens ha preparat una sèrie de presentacions on ens expliquen quins són els ensenyaments que fem al CFA Gavà. Us deixem aquí algunes d’aquestes presentacions.

El Centre de Formació de Persones Adultes de Gavà va ser creat l’any 1980. Som un centre públic, oficial i gratuït. Depenem del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i comptem amb la col·laboració de l’Ajuntament de Gavà. Actualment, oferim ensenyaments inicials (castellà i català), de formació bàsica (GESO), transprofessionals (anglès i informàtica) i de preparació a les proves d’accés a cicles formatius de grau superior (PACFGS).

Si esteu interessats als nostres ensenyaments no dubteu a demanar-nos informació.

1. Olivia M .Muñoz

Hola buenos días para inscribirme en informática Actic 1er nivel , es presencial o puedo hacerlo telemáticamente Y los horarios , día de inicio ?.Un saludo