Cultura Digital

Alumnat
Es tenen a disposició ordinadors en l’aula d’informàtica i l’alumnat té accés a internet i a ordinadors individuals a la biblioteca del centre sempre que ho demanin, a més a més es fan servir pissarres digitals i projectors en diverses aules. També es treballa per mitjà d’aula virtual (Moodle) en determinats grups.

Gestió interna del Centre
El professorat i el PAS es comuniquen internament amb mitjans digitals (correu electrònic, núvol…) per millorar el procés d’ensenyament i els serveis a disposició de la comunitat escolar.

Comunicació externa
L’AFA Ciutat Meridiana té la seva pròpia pàgina web, amb les informacions més rellevants del centre, també estem presents en xarxes socials (compte de Twitter, Instagram, Facebook, etc.). L’Escola manté contactes amb diferents entitats del barri per donar un millor servei i informació a la ciutadania.