Formació instrumental

La Formació Instrumental consisteix en un conjunt de processos d’aprenentatge que van des de l’aprenentatge de la lectoescriptura i de les operacions bàsiques a la possibilitat d’aquells alumnes que hagin superat el Nivell 4, de poder incorporar-se amb unes certes garanties d’èxit al graduat en educació secundaria.

La superació del quart nivell permet l’obtenció del Certificat de Formació Instrumental. Aquests estudis s’organitzen en quatre nivells d’aprenentatge.

A l’AFA Ciutat Meridiana oferim els tres primers nivells de Formació Instrumental.

• Nivell I

Aquest és un grup està adreçat a totes aquelles persones que no estan alfabetitzades en el seu propi idioma generalment perquè no han estat escolaritzades o bé van anat molt poc a l’escola.

L’objectiu d’aquest nivell és millorar les competències lingüístiques i de càlcul per a fomentar la seva autonomia personal així com al creixement i desenvolupament personal.

Horari: De dilluns a dijous de 15:30 a 17.30h

• Nivell II

És un nivell per a aquelles persones que tenen un petit coneixement de la lectoescriptura, però tenen bastants dificultats en entendre el que llegeixen i per expressar-se per escrit.

L’objectiu d’aquest nivell és que els alumnes assoleixin uns coneixements bàsics així com a la comprensió dels textos que llegeixin per tal d’aconseguir una certa autonomia en lectoescriptura.

Horari: De dilluns a dimecres de 15:30 a 17:30 h

• Nivell III

En aquest nivell de la formació instrumental es pretén una ampliació dels coneixements del nivells anteriors per tal d’assolir els objectius generals per poder accedir amb garanties d’èxit al quart nivell. De manera que els alumnes al finalitzar aquest nivell hagin aprés a llegir i escriure correctament així com a fer càlculs matemàtics elementals per a la vida quotidiana.

Un cop assolit el tercer nivell poden accedir al quart nivell o fer altres ensenyaments.

Horari: De dilluns a dijous de 15.30 a 17.00h.

Si voleu més informació feu clic aquí.