Curs 2019 – 2020

Horari d’atenció al public de 15 a 20 hores de dilluns a divendres.

• Horari matrícula Curs 2019-2020

Matrícula oberta al llarg del curs.

Horari de matriculació: De dilluns a divendres de 15 a 20h.

• Calendari escolar

El 18 de setembre del 2019: inici de les classes.

Del 21 de desembre del 2019 al 7 de gener del 2020: vacances de Nadal.

Del 4 al 13 d’abril del 2020: vacances de Setmana Santa.

19 de juny del 2020: acaben les classes.

Dies festius de lliure disposició:

4 de novembre de 2019

24 de febrer de 2020

29 de maig de 2020

La Marató de TV3 Malalties Minoritàries

El dia 3 de desembre va venir a l’escola una estudiant de sisè de medicina  a fer una xerrada sobre “Les malalties minoritàries” que ha estat  el tema de La Marató de TV3 d’enguany.

La xerrada ha estat valorada molt positivament pels alumnes de l’escola.

Excursió fi de curs a Tarragona

El 30 de maig van fer l’excursió de fi de curs a la ciutat de Tarragona per a visitar les restes dels diferents edificis romans de l’antiga Tarraco. Vam visitar el casc antic de la ciutat i vam veure per fora la catedral gòtica de la ciutat.

La visita es va realitzar amb guia, la qual ens va explicar de manera amena els diferents edificis romans com les restes del Forum romà, del circ i l’amfiteatre.

.

Després de dinar ens vam apropar per veure l’aqüeducte de Tarragona, també anomenat “El Pont del Diable”. Està bastant bé conservat, això si s’ha de tenir en compte que ha sofert diferents restauracions en aquests últims segles. Els alumnes han valorat molt positivament aquesta excursió.

Festa de fi de curs

Com cada any el dia 20 de juny vam celebrar la festa de fi de curs en el patí de l’escola. Vam gaudir de la gastronomia diversa que van portar els nostres alumnes .

Posteriorment es va realitzar un Bingo per a sortejar tres obsequis que van portar del viatge de fi de curs a Romania.

Per finalitzar vam fer el ball de cloenda del curs.

És un moment en el qual els alumnes de tota l’escola comparteixen, es coneixen, xerren i fins i tot fan amistats.

Viatge fi de curs a Romania

La setmana de l’11 al 18 de juny vam realitzar el viatge de final de curs a Romania. Vam visitar el dia 12 la regió de Valàquia, en concret la localitat de Curtea de Arges amb visita del monestir on estan enterrats els reis de Romania, així com la caserna on va tenir lloc el judici al dictador Ceaucescu i on va ser afusellat. Al dia següent vam passejar per la ciutat de Sibiu, que va ser Capital europea de la Cultura l’any 2007 i continua sent centre d’events culturals de tot tipus com ara el seu Festival Internacional de Teatre. De Sibiu vam marxar al conjunt històric-artístic de Sighisoara, probable lloc de naixement del Vlad Peles, conegut com l’Empalador, en el qual es va basar el mite de Dràcula. Després vam passar a la regió de Bucovina, on vam fer una ruta pels seus monestirs de pedra que són Patrimoni de la Unesco, com ara el de Moldavita i Voronet. També vam visitar en aquesta regió romanesa el Museu de l’ou on vam conèixer de primera mà la decoració dels ous de Pasqua tradicional a Romania i a tota l’Europa de l’Est. Després vam tornar a Transilvània, on vam visitar la seva capital, Brasov, així com el famós castell de Bran i el castell de Peles abans de tornar a Bucharest. A la capital de Romania vam visitar el Palau de la Primavera, la residència de la família Ceaucescu i vam fer un recorregut pel casc antic de la ciutat abans de tornar a Barcelona.