Cerimònia de clausura del curs 2021/2022

L’Escola d’Adults de Valls va posar punt i final al curs 2021/2022 amb una cerimònia de clausura que va reunir alumnes i professors, el dimecres, dia 8 de juny, a la tarda. L’acte va comptar amb la presència de l’Inspector de Zona, Carles Jardí, que va adreçar unes paraules a tota la comunitat educativa. La directora del CFA Valls, Maite Domingo, que també va intervenir en l’acte, va agrair l’esforç de tots els estudiants i els va animar a seguir lluitant pels seus objectius acadèmics i professionals. Un alumne del centre va tancar la roda d’intervencions en nom de tot l’alumnat de l’Escola d’Adults.

L’Escola d’Adults de Valls està gestionada pel Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya i s’hi imparteixen diferents estudis. Així, els alumnes majors de 18 anys poden obtenir el Graduat en Educació Secundària Obligatòria, i formar-se per obtenir els diferents certificats de català i anglès, així com adquirir coneixement en els tres nivells de Competències en Tecnologies de la Informació i la Comunicació (1, 2 i 3) equivalents acadèmicament als nivells ACTIC 1,  ACTIC 2 i ACTIC 3.

A més, s’ofereixen els cursos de preparació per a l’accés a grau superior i l’accés a la Universitat per a majors de 25 anys.

D’altra banda, els alumnes en procés d’alfabetització poden obtenir el certificat d’estudis primaris cursant l’Instrumental 1, l’Instrumental 2 i l’Instrumental 3. Aquests tres nivells s’amplien a partir del curs 22/23 amb un quart estadi on els alumnes també hauran d’adquirir coneixements en informàtica.

La cerimònia va ser amenitzada amb música en directe.

Foto de grup: EL VALLENC / MARC LLADÓ