Celebrem el Sant Jordi 2023 des de la riquesa de les llengües

La Sala d’Actes de Casa Caritat va ser l’escenari del Tornaveus 2023, un petit acte de lectura de poemes en diferents llengües per celebrar la festa de Sant Jordi, organitzat pel Centre de Formació d’Adults de Valls. La sessió, que es va dur a terme el dijous, dia 20 d’abril, a la tarda, va reunir els alumnes i l’equip docent en una vetllada en què els participants van llegir en diferents llengües: català, castellà, ucraïnès, àrab i francès.  Va estar un petit acte del centre perquè els seus alumnes hi poguessin contribuir des de la riquesa de les seves llengües d’origen. En la lectura hi van intervenir Ivetta Levdar, Soumaya Louah, Guillermina Mbassa, Françoise Ribault, Arianna Quiroga, Viktor Zherebko, Adnan Jebari, Joanna Jeniree Mujica, Edilson Gómez, Wendy Rivera, Wenceslau Gómez, Núria Guillén, Rosa Dasca, Francesca Vallvé, Teresa Espelt, Carme Canela. L’acte va ser amenitzat pel músic Ferran Amill que va oferir un repertori de peces per a flabiol i tamborí.