Una ZER de 10 a la Fase Comarcal de Bitlles Catalanes!

El passat divendres va tenir lloc la final comarcal de bitlles catalanes dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya del present curs. Més de 50 alumnes de les diferents escoles van gaudir de la pràctica del joc tradicional català a les instal·lacions del Club de Jubilats Sant Jordi de Solsona.

Durant la tarda els 11 integrants de la ZER van demostrat el seu potencial en les seves respectives categories, participant, animant i motivant-se entre ells. Tant els que s’estrenaven com els repetidors van marxar amb la intenció de continuar l’any que ve. Més i millor! L’enhorabona a tots els participants!

BITLLES ZER2

BITLLES ZER

A continuació podreu veure els resultats finals!

bitlles resultats finals