Cinc alumnes de la ZER conquereixen Arbeca!

Fotografies  –> AQUÍ

Dissabte 12 de maig, cinc alumnes de la ZER van participar a la Fase Territorial d’Atletisme a Arbeca.

El Roc, el Max, el Marc, la Clàudia i la Irina van poder gaudir de la pràctica de diferents proves d’atletisme: 60m llisos, 80 m llisos, salt de llargada, llançament de pes i relleus.

Tot i la gran quantitat total de medalles que van aconseguir, la millor satisfacció va ser el fet de viure una jornada d’atletisme amb altres escoles i equips més professionals in situ.

Sentir pessigolles  en els instants previs del tret de sortida, d’un salt o d’un llançament; aquest posar-se a prova un mateix, l’esperit de superació, el recolzament dels altres, caure i tornar-te a aixecar, valorar el treball dels demés… aquestes sí que són les millors medalles! L’enhorabona a totes i tots!