Acampada de 6è: la ZER a la motxilla!

Dijous 1 de juny, els alumnes de 6è van gaudir de l’acampada prèvia a la Jornada Musical a l’escola d’Ardèvol.5

Per endavant: una mica més de 10km de recorregut partint del Santuari del Miracle, passant per la Carral, acampada tocant al dolmen de la Pera per acabar arribant a l’escola d’Ardèvol l’endemà al matí.

Darrere: una motxilla amb records, vivències, sensacions, aprenentatges, bons i no tan bons moments, anècdotes, emocions… del pas per la ZER.

Al costat: companys i companyes que han compartit part de les seves motxilles durant l’etapa d’infantil i de primària.

Som-hi!

Entre riures, emocions, mirades al cel ennuvolat i ganes de donar la primera passa, alumnes i mestres vam sortir del Miracle direcció al dolmen de la Pera. Tot i que dos alumnes no van poder venir la seva presència sí que va ser amb nosaltres. Semblava que els núvols ens acompanyessin per refrescar-nos deixant caure gotes refrescants. Les motxilles cada vegada pesaven més i el sol començava a a tornar-se més rogenc.4

Camins de carro, de bosc, carretera, camps… oferien la possibilitat de mantenir una conversa amb el del costat, avançar fins a davant de tot, caminar amb petit grup, en solitari, parlar amb els mestres, jugar, tenir mal de peus, descansar, observar, recordar…

Finalment teníem el dolmen davant dels nostres nassos. Moment per fer una pausa i cercar la zona d’acampada. Muntar les tendes,preparar les habitacions, els sacs, veure el poble d’Ardèvol il·luminat, encendre el fogonet, seure en rotllana, sopar plegats…compartir aquests instants no té preu!

6

• Juguem al telèfon!
  • Expliquem acudits!
  • Una història de por?
  • Us enrecordeu d’aquell mestre…?
  • Ei, això no és un mosquit, és un elefant!
  • Bona nit! Demà us guanyarem el partit de futbol alumnes vs mestres!3

La fauna dels voltants van ser el nostre despertador amb les seves cantarelles de bon matí. Esmorzar, recollir i cap a la Jornada Musical!

1

2

Mentre tota la ZER anava arribant davant la torre d’Ardèvol, els alumnes de 6è finalitzaven el recorregut amb una mica més de pes a les seves motxilles. Un record gravat d’una experiència que, de ben segur, els acompanyarà en el seu viatge.

No deixeu de caminar!