Lara Armengol guanyadora del Premi Sambori

Lara Armengol, alumna de 2n de Batxillerat del nostre institut, va rebre dissabte passat el Premi Sambori de narrativa en català convocat per Òminum Cultural.  El lliurament de premis en la fase provincial,  va tenir lloc al Castell del Paborde de La Selva del Camp.

En aquesta edició més de 5000 nois i noies de cinquanta-un centres de les comarques de l’Alt Camp, el Baix Camp, la Conca de Barberà, el Priorat i el Tarragonès han participat en l’únic concurs de narrativa escolar que es fa arreu dels Països Catalans.

El lliurament dels guardons als finalistes del Premi Sambori  a nivell de Catalunya tindrà lloc durant el més de maig en la festa El Tinter de les Lletres Catalanes, un nou esdeveniment en el calendari cultural que vol potenciar la creativitat dels infants i joves d’entre 6 i 18 anys i reconèixer els valors emergents de la literatura en llengua catalana.

Felicitem la Lara pel seu premi.

Podeu ampliar informació clicant els següents enllaços  notícia a reusdigital.cat i Omnium Cultural