Impressora 3D a ple funcionament

El curs passat el centre va adquirir una impressora 3D per tal de donar sortida als prototips i dissenys fets pels alumnes i per tal de donar a conèixer als alumnes el procés de creació i disseny d’objectes tridimensionals per finalment dur-los a terme a la realitat, dins de la matèria de tecnologia. Després d’un llarg procés de muntatge i ajustament de la impressora, finalment ja la tenim a ple rendiment.

En la imatge podeu veure algunes peces ja acabades i en el vídeo la podeu veure en funcionament.

Finalment, podeu veure com una exalumna del centre, Àngels Cañellas, ha construït un dels seus prototips de cadira amb la nostra impressora per finalment fer-la a escala real amb fusta, com a treball dins els seus estudis d’arquitectura.