Concert de Primavera 2018

Un curs més i un concert més!

El passat 5 de Juny vam fer el ja tradicional  concert de Primavera al Castell del Paborde i avui ja tenim tots els vídeos acabats de sortir del forn.Són una bona mostra de tot el que hem treballat amb tot l’alumnat de 2n d’ESO i 4t d’ESO.

Hi ha molta feina al darrere, tant a la classe com fora de la classe. Hi ha partitures més senzilles i n’hi ha de més complicades, però entre tots hem aconseguit que el concert d’enguany fos un dels millors concerts.

Tanquem una etapa. La Clara Masdéu (piano) i l’Aina Sanabria (baix) alumnes de Batxillerat ja marxen de l’institut. L’Arnau Torrents (bateria) i el Joel Vilà (guitarra) acaben 4t d’ESO. A tots moltíssimes gràcies per tantes hores de feina i d’assaig durant tots aquests anys! Hi han posat més d’un granet de sorra!!

Clicant la imatge podreu accedir a la llista de reproducció amb tots els vídeos del concert.