Alumnat de l’Institut de Nàutica fan 3 tallers sobre RCP, primers auxilis, salvament marítim

Avui un grup d’alumnes del Grau Superior de Salvament i Socorrisme de l’institut de Nàutica han fet 3 tallers als estudiants de 3r d’ESO de l’institut. Els alumnes de l’Institut de Nàutica han  han explicat de manera teòrica i pràctica quines són les funcions d’un socorrista, què cal saber per administrar els primers auxilis, han après a fer funcionar un desfibril.lador, a fer recuperació cardiopulmonar… A l’alumnat de 3r d’ESO els ha agradat molt l’activitat.

Institut de nàutica