Exposició “Amic meu”

Els alumnes de d’aula d’acollida han realitzat una exposició amb dibuixos i escrits de nens i nenes sirians que es troben al camp de refugiats de Cherso (Grècia).
L’objectiu del projecte és fer visible i prendre consciència de la situació en què es troben centenars de nens i nenes sirians arran del conflicte bèl·lic que pateix el seu país.

A banda de l’exposició, es recolliran diners amb la venda de collarets i braçalets elaborats pels mateixos alumnes. Els diners aniran destinats a una ONG que treballa al camp de refugiats de Cherso.

AmicMeu2 AmicMeu1